Cute Hello Kitty 4 head>
Syns inte hela bloggen? Håll in 'ctrl' och klicka på - eller + för att justera storleken!

Braun Waterflex

Är med och tävlar om denna på Adaras blogg! (lääänk)

Johan Glans om Påsken


Hahahahah <3


Inflyttnings/halloweenfest

För två helger sen hade jag och Andreas vår första fest, så då fick det bli inflyttningsfest och halloweenfest i ett! Såhär såg det ut då ^^

Jag, Andreas å hans bror inspirerades av clownerna i bandet Skitarg!

Ser ut som att korten på flaskan svävar, haha!

En liten sneakpeak på hur lägenheten ser ut med. Den är inte så vacker ännu, men det ska det bli ändring på med tiden.

Glazed Apple Tin of Treasures


Är med och tävlar om detta kitet på Idas blogg! Var med ni också häär ^^

Långpromenad bland höstlöven

Hallooj

Idag jobbar Andreas över, så jag är helt ensam i lägenheten fram till kanske 19-21. Har ju katten å hunden också, men dom säger inte så mycket ;(

Var ute på en långpromis med vovven när jag kom hem från skolan. Det är så mysigt med alla höstlöv ute <3


 
 

Nya glajjor

Det blir tröttsamt för ögonen att gå med linser hela tiden, så jag har köpt nya glasögon! Fast det var pappa som betalade, eheh.
 
Vet inte riktigt vad jag kollar på, men såhär ser dom och jag ut iallafall!
 
 

Yoshikart

Heej
Jag, Andreas, hans bror och hans flickvän har bokat resa till Kanarieöarna där vi ska "fira" julafton. Så idag åkte vi iväg för att handla resväskor och lite sånt, men jag och Andreas kom istället hem med varsin radiostyrd Mariokart-bil och en laserpekare, haha! Jag fick en Yoshi och Andreas tog Bowser. Det var egentligen meningen att vi skulle leka med katten med bilarna men vi tyckte dom var lite roligare än vad katten tyckte, hihi.
Så söt :D

 

Happy Halloween

Jag och min pojkvän som elaka clowner
 

Lever livet!

Heeej
 
Oh gosh, det händer mycket i mitt liv nu. Jag har kommit i ordning i lägenheten, så här lever jag livet med min sambo, hund och katt! Är tillbaka i skolan efter praktiken och ska göra det sista innan jag blir friii. Eller ah, ska ju jobba sen med, men då får jag iallafall betalt för mödan, hähä.

Trots alla vuxenuppgifter som disk, räkningar och komma upp själv på morgonen så älskar jag att bo "själv". Det här är nog det bästa som hänt i mitt liv!


Och så har jag färgat håret svart med ^^

En snabb update

Jag har flyttat hemifrån ihop med min pojkvän. Jag har fortfarande fullt upp med lägenheten och praktiken, och så har jag blivit förkyld på det med. Det börjar dock släppa så snart är det full rulle igen :D

Badade min lilla vovve nyss med. Det uppskattades inte, haha!
Nu ser hon däremot ut att trivas ^^

Kommer nog igång med bloggandet lite bättre snart med :)




Är med och tävlar

Jag är med och tävlar om sminkpaletten på bilden nedan på Blubbs blogg. Klicka här för att delta du med! :D 

 

Flytta hemifrån

Hejheej
 
Jag har fullt upp i mitt liv. Jag har börjat praktisera och den 15 denna månaden ska jag flytta hemifrån, så mycket måste fixas. Har inte riktigt tid att blogga då, hähä.
Men när jag kommit i ordning i min nya lägenhet så kommer jag börja blogga lite mer igen ^^
 
Ska bli såå kul att flytta hemifrån! 

Randombild gjord med appen instaface

..

 

I just want you next to me

 

It's not a bad thing to feel

 

Reggad på Commo.se Blogglista.se Nöje och Underhållning
RSS 2.0
Follow on Bloglovin